12.47

Klockan ringde vid tio i morse men jag var så seg att jag bara inte orkade gå upp eller så hade jag ingen lust. En timme senare ringer mobilen och jag pallrar mej upp och ligger och pratar i den ett tag. Skrattade åt galenskaper som hände igår som jag nu i efterhand tycker var jävligt skönt att slippa. Sprang ner till affären och köpte cigg och har suttit på balkongen sen dess. Vädret är kanon idag och solen skinner för fulla muggar. Det är söndag och allt är lite halvsegt sådär som en söndag kan vara.

Väntar just nu på att en vän ska höra av sej, vi skulle ses och fika idag men fick ett sms tidigt i morse om att hon inte mådde någe bra så jag vet inte hur det blir ännu. Annars är jag bara hemma och samlar lite kraft för  morgon dagen och ligger och plöjer igenom filmer och en bok.

3 dagar kvar. wehejj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0