13.47

Jag har tamifan vaknat 511 000 gånger nu på morongen. Först hosta, sen trodde jag att jag försovit mej, lite mera hosta, ljuset som trängde sej in genom gardinerna, lite mera hosta och ännu en panik stund då jag trodde att jag försovit mej. Jösses... Har drömt så många konstiga drömmar inatt igen, så levande och verkliga, så smärtsamma. Ibland är det skönt att bara kunna kalla dom drömmar även om jag vill ta på allting med min nakna hand, snudda lite gran bara.. pyttelite. Just för stunden mår jag lite bättre, hostan har lagt sej och jag har petat i mej två alvedon. Ikväll blir det ett kort pass 15-21 och sen är jag ledig två dagar, förutom lite ärenden jag har ska jag bara se till att VILA så jag blir på topp. Och träffa lite vänner. Visst är livet underbart? :)

Nu är jag uppe sen en tid tillbaka, har duschat, klätt på mej och ätit. Slapp åka kommunalt idag utan min gullis Martin kommer strax hit och kör mej till jobbet. Vilken lyx va? Jag blev super glad. Ska bortsta tänderna och fixa det sista nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0