21.48

Jag sitter med datorn i sängen och ska alldeles strax göra en tidig kväll hära. Väckarklockan står på 05.30 imorgon bitti och det kommer bli ett mindre helvete att ta sej upp. Trött som jag är kommer det nog inte vara några problem att somna till tv:n som står på timer ikväll. Huvudet är fullt med tankar och jag känner mej som en mindre skit just nu, jag får panik utav att allt går så snabbt och att jag inte riktigt hinner med i alla svängar som händer just nu. Ena stunden känns det så, andra stunden känns det si. Jag är errad av det förflutna alldeles för hårt och jag tycker inte om att prata om känslor. Istället skjuter jag allt ifrån mej när det kommer för nära mej. Men det blir nog bra, två dagar kvar i Stockholm och sen åker jag bort.. Vi får se hur allting blir där borta men det är min trygga lilla plats där jag alltid samlar styrka, energi och njuter av livet för fullt även om det var två år sedan jag var där nu. Jag har så fruktansvärt mycket minnen därifrån som gör mej alldeles varm i hjärtat, från min barndom till ungdom. Dom lever kvar i mej.

Ska sätta mej på balkongen och ta sista ciggen, sen blir det dags att tvätta ansiktet och borsta tänderna. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0