Borta bra...

..men hemma bäst! Det var så ofattbart skönt att kliva innanför dörren ikväll och vara bland mina egna saker.

Jobbet gick fint och när jag slutat mötte jag upp Sandra på centralen så gjorde vi sällskap hem. Lagade middag ihop som vi käkade framför tv:n. Har inte orkat brytt mej om att packa upp ännu utan det får vänta tills imorgon utan jag kollade av mailen och facebook lite snabbt och nu är det dags för mej att sova. Ensam i min sköna säng och det har aldrig känts skönare än nu. Har haft människor runt omkring mej dygnet runt dom senaste dagarna så det är på tiden med lite egen tid. Jag har ställt två alarm för att verkligen komma upp imorgon bitti för jag börjar jobba redan klockan 07.00 så jag måste upp vid 05.00.. Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0