Botox.

Fyfan vad rädd jag var minuterna innan vi skulle gå in till läkaren och få dom där botoxsprutorna alltså. Men det var inte så farligt som jag trodde att det skulle vara. Smärtfritt är att ljuga för det kändes verkligen men såååå farligt var det faktiskt inte. 40 stick under varje arm och nu ska det hålla 3-12 månader innan jag måste fylla på med botox igen. Känns så jävla skönt att kunna sätta på sej vilka kläder som helst utan att oroa sej för att man ska ha svettfläckar under armarna. Och jag som älskar att ha färg eller skjorta på mej tycker det är toppen nu! Weeeii.

Jag är på ett sånt konstigt jävla humör idag så jag vet inte vad. Känner mej förbannat jävla ensam trotts att jag vet att jag är många vänner ett telefon samtal bort bara men jag orkar liksom inte ringa. Kanske är dags att sätta mej med alla papper som jag fortfarande inte gjort.. Sortera hit och sortera dit. Men det är inte roligt det heller. Jag är så uttråkad. Allt känns så jävla tråkigt för sekund och jag vill att något stort och roligt ska hända. Vill känna lite spänning, dra iväg någonstans, träffa galna människor och leva för kvällen. Jaja, imorgon är det dags för jobb igen och jag börjar redan klockan 10.00. Kanske lägger jag mej med boken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0