fix och trix

Halloj!

Jag är lite stressad för jag ska snart springa iväg till tunnelbanan. Måste ta en kort sväng förbi Möry centrum där jag ska till banken, sen måste jag lämna in min klocka på lagning och höra efter om dom kan laga min nya ring jag köpte för några månader sen. Den har tappat två stenar och jag är alldeles för kär i den för att göra mej av av med ringer så jag hoppas verkligen att dom kan fixa det. Mina nya solglasögonen måste jag reklamera för för efter en vecka har dom gått sönder. Såå, ja.. Det är lite små saker att fixa med nu under dagen. När jag är klar med allting där borta ska jag möta upp Sandra så ska vi ta en snabb runda på stan, jag måste köpa ett par jobb skor och sen sticker jag iväg och kör sista passet hos min andra lilla kille innan jag slutar.

Värmen är inte att leka med idag heller, 28 grader i skuggan så jag vill inte ens tänka på hur varmt det kommer bli i solen idag. Min drog på sommaren är flipfloppen så dom har självklart åkt på, ett par shorts och en tunn t-shirt. Så nu är jag redo!!! Vi hörs ikväll för jag måååste springa nu.

Love,

Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0