happy happy happy

Vilken jävla dag det har varit! Bara posetiva beskedd hela tiden. Först ut hade jag min första intro dag ute i Huddinge på ett boende för utvecklingsstörda. Dom två andra dagarna är redan inplanerade och nästa är imorgon. Sen har jag även blivit inbokad större delen utav juni som är kvar på kvällar och en natt.. Pratade även med chefen på ett hem ute i Tyresö där jag fått jobb nu, vi ska träffas på tisdagen efter att jag kommit tillbaka till Stockholm för att skriva papper och få schema. Nyss hade jag knappt något jobb överhuvudtaget och nu har jag jobb så att det blir över. Ja kommer försöka jobba så mycket natt jag bara kan ute i Tyresö och dagar och kvällar i Huddinge och det kommer bli många dubbelpass här i sommar. Pratade med arbetsförmedlingen och även Lotten på sunan så från och med september kommer jag gå på en eller två månaders praktik inom detaljhandeln i en stor kjedja för att sen förörhoppningsvis börja jobba där om allt går som det ska. Under praktiken kommer jag försöka jobba så mycket natt jag bara orkar med om det finns tider och även behålla det som extra när jag får jobba i butik sen.. Gahh, det går verkligen bra nu!

Fotbollsträningen blev inställd så jag hängde hemma hos killen jag jobbar med ikväll istället. Vi spelade tvspel, kollade på tv, läste böcker och snacka massa skit bara.

Sandra var så himla god och lagade middag ikväll och sen har jag sprungit runt och letat efter ett jävla papper jag måste ha tag i som har försvunnit. Jag höll i det för bara några dagar sen men hittar det ingenstans, hmm... Det är mycket som händer här framöver och jag är bara så himla glad. Imorgon blir det en fullspeckad dag igen innan jag åker bort ett par dagar. När jag kommer hem igen är det tusen saker att göra och några möten att gå på och massor med jobb så jag är glad att jag hann få det här resan inbokad.

Jag ska gå och tvätta av ansiktet snabbt och borsta tänderna för jag kommer slockna vilken sekund som helst här nu. Fast det är en annan trötthet ikväll, det är inte den där oroliga tröttheten för framtiden och det känns så jävla underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0