happyface

Efter en helvetes natt då jag bara låg och hosta var det dags att pallra sej upp och göra mej i ordning. Efter lite hostmedecin och två alvedon mådde jag mycket bättre och drog iväg till första mötet... Sen andra mötet. Lunchade med bästa Hannes på stan. Sprang runt i butiker och fikade i solen. Sen var det dags att sticka iväg till jobbet som varade ett par timmar. Ringde min chef och sagt upp mej från jobbet med mina barn idag med. Nu har jag kommit hem och ska strax sticka iväg igen... Jag är så glad och så lycklig för allt som händer nu. Bloggen blir dock lidande för det var länge sen jag bara var hemma och tog det lugnt nu och så kommer det bli här framöver, men jag försöker skriva så ofta jag bara kan.. Mitt liv har tagit en helt annan vändning nu. Blir jag bara fri från den här jävla hostan kommer allt vara på topp!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0