Hej då Stockholm!

Yees, jag lyckades hålla mej vaken hela natten utan att somna. Jag har hållt mej sysselsatt genom att kollat på massa gamla glamourama avsnitt, läst lite bloggar och läst i min bok. Natten har varit seg och tiden har krypit fram men nu har det äntligen blivit dags att snart ta tunnelbanan in till centralen. Har precis kommit ut ur duschen och klätt på mej lite kläder, fixat håret och packat ner det absolut sista.. Jag har hållt det lite hemligt vart det är jag ska åka för att jag vill slippa massa ståhej och inte göra det till någon jätte big deal, så ja mobilbloggar under dagen och avslöjar vart det är jag ska.. Min fina lilla oas här i livet, nu ska jag äntligen dit igen efter snart två år. Nu måste jag fixa det sista och ringa ett snabbt samtal innan jag ska bege mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0