Jag är lite knäpp!

Fick lite små panik när jag tittade runt i rummet och såg all tvätt  över golvet så jag bestämde mej för att springa ner till tvättstugan och slänga i några maskiner nu i natt... Har två maskiner kvar att slänga in och sen får det hänga kvar över natten. Det är inte första gången jag gör såhär och jag tycker faktiskt det är ganska så skönt att tvätta mitt i natten för då är det ingen man möter i trapphuset och tvätten kan hänga kvar över natten och blir alltid torr. Jag bokade första morgonpasset dessutom så jag beöver inte gå upp i ottan för att hämta alla kläder.

Så nu är det frittfram när jag vaknar imorgon för att städa och börjar sortera alla jävla papper. Måste göra all sånt nu för jag jobbar nog ganska mycket framöver när jag får nya schemat så jag kommer inte ha mycket tid över till sånt och det är alltid lika skönt att komma hem till ett rent och städat hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0