Jag tackar nej till fest ikväll!

Go kväll på er !

Kom hem för några minuter sen och hamnade på balkongen över en cigg i telefon. Nu har jag lagt mej till rätta i sängen med musik på i bakrunden för att bara slappa resten av kvällen fram tills dess att det är dags att sova.

Jag har hängt med Hannes idag och vi gjorde vår vanliga tre månaders kontroll utav HIV och det var negativt som alltid. Det är alltid så skönt att gå därifrån och få det svart på vitt för det är min absolut största räddsla här i livet att någonsin få HIV. Självklart kan man förhindra det själv genom att alltid skydda sej men jag är så extremt nogran med det där så även om jag gjort det går jag alltid på mina imbokade kontroller för att vara på den säkra sidan. Vi käkade middag på stan och sen drog jag vidare till en annan vän. Satt hemma hos honom och drack ett halvt glas vin men det smakade inge vidare och pratade lite ett tag. Tanken var att jag skulle följa med honom och några av hans vänner ut till Vickan ikväll men jag hade varken någon lust eller ork till det faktiskt. Sängen lockade mera än att trängas bland massa fulla gapiga människor och hög musik.

Gaahh, jag har ju fått mitt sommar schema på ena stället jag kommer jobba på men sitter fortfarande och väntar på att få på det andra schemat ute i Huddinge. Det skulle vara bra att få det så man kan planera sommaren lite och få veta exakt hur mycket jag kommmer att jobba och vilka dagar så man kan bestämma och planera in andra saker. På onsdag när jag kommer till jobbet ska jag iallafall ringa till den ansvarige och ligga på lite så att jag får det för jag måste ju matcha det med schema jag har ute i Tyresö oxå.

Imorgon har jag en väldigt spännande dag framför mej som jag har väntat sååååå länge på. Jag ska nämligen göra botox för första gången och det är under armarna för att man inte ska svettas någonting. Nålrädd som jag är känns det såklart lite nervöst men det kommer absolut vara värt det efteråt. Men det är ju inte förens på eftermiddagen så jag kanske ska ta tag i rummet här, alla klädhögar på golvet, disken och alla papper som ligger huller om buller. Känns som om att jag sagt det nu ett tag. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0