Last night out.

Fan, det har blivit jävligt mycket supande här i Göteborg. Ett glas vin hit, och ett glas vin dit. Shotar, drinkar. Lite mera vin, cigg till en förbannelse. Jag älskar det här livet, men det fungerar inte i all evighet. Det hajjar till och med jag. Ikväll kör vi sista partykvällen då vi går ut här i Götet. Jag ska njuta av varenda sekund ikväll och ha så jävla roligt, när jag åker hem till Stockholm på måndag igen är det j o b b som ska prioriteras veckorna framöver. Gahh, det slog mej precis hur mycket jag kommer att ha och göra dom första dagarna hemma. Kanske kanske att jag tillåter mej själv ett glas vin ute i solen men någon fest blir det inte. Doni är kvar här och vi alla håller på att göra oss i ordning. Sitter och förkrökar lite innan det är dags att möta upp Dawid´s vänner inne i stan, tanken är att vi ska sätta oss på någon uteservering och surrar lite innan nattlivet tar fart. Vi ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0