Midsommar!

Högtider har alltid varit lite jobbiga för mej och det har oftast slutat i massa tårar och bråk. Så när jag fyllde 20 ville jag egentligen inte fira det alls men jag fick en fantastisk dag och en av mina absolut bästa födelsedagar. Idag är det midsommar och det är annorlunda i år, jag har lämnat dom misslyckade "högtiderna" och personerna bakom mej men jag har ändå ingen lust att hitta på värsta grejen ändå. Man är lite errad på ett vis. Det passade mej perfekt att tillbringa dagen tillsammans med Hannes och nu har jag kommit hem. Kvällen är tomt planerad, jag har en flaska vin som väntar och en bra bok.... Det är fortfarande varmt ute så jag kanske sätter mej på balkongen bara. Eller så drar jag iväg.. Jag vet inte! Först väntar en välbehövlig dusch, jag badar omkring i min egen svett idag, fyfan.. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0