Onsdag.

Gaahh, de känns som om det var evigheter sen jag bara var hemma och tog det lugnt några timmar! Nu har jag inte sovit hemma på tre nätter och hemlängtan börjar skrika inombords. Kom hem tidigt i morse men la mej och sov ett par timmar men nu är jag på bena igen.

Igår efter att jag blev klar med städningar av lägenheten drog jag vidare in till stan, närmare bestänt torget och tog ett glas rosé där! Ja kände mej dock jättetråkig eftersom jag var spiknykter och trött och alla andra i sällskapet var riktigt på G. Satt kvar där en timme kanske innan vi bestämde oss för att åka därifrån. Vi sa hejdå till dom andra och åkte vidare...... Avslutade kvällen med mat en sen middag i soffan och film i sängen.  

Jag har jobb ikväll och då äre bowling som gäller med en av mina killar, men det är inte förens senare ikväll så jag ska fixa lite käk och plumsa ner i ett bad innan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0