Söndag kväll.

Nu har vi kommit hem igen efter att varit och ätit och gått på bio. Vi var på Bar bee igen och jag åt deras fantastisk goda pasta med kyckling, vitlök och chili som jag åt första kvällen här. Doni var kvar i stan så han tittade förbi så jag hann krama om honom lite extra och snacka skit en snabbis. Sen bar det av till Berga kungen där vi såg Sex and the city. Filmen var bra och jag skrattade många gånger, MEN.. För det första var ettan mycket bättre för den hade mera handling. En historia liksom. Jag tyckte tvåan mera var en film för att visa upp snygga kläder och dåliga skämt. Men som sagt, filmen var bra och helt klart se värd. Bio passade perfekt ikväll för jag var verkligen biohumör, slippa tänka och prata. Stänga in mej.

Jag har packat ihop alla saker och ligger i sängen och dricker té. Gosar med vovven. Min hals är verkligen fuckt up, jag känner mej inte sjuk utan jag har bara fått en jävla hosta och är jättehes. Det började redan i fredags så mycket att jag nästan tappade rösten och igår blev det bara värre. Får väl skylla på festandet eller något. Jag hoppas bara att det går över för jag har verkligen inte tid med det här och hostan retar mej till tusen för det gör så jävla ont.

Det är dags för mej att åka imorgon och det ska bli skönt att komma hem även om jag kommer sakna livet här i Göteborg och alla fina människor. Bussen går redan vid tio i åtta på morgonen så vi hörs nog inte förens mitt på dagen när jag är på bussen och sovit några timmar, så får jag mobilblogga. Håller på att ladda mobilen och har laddat upp med lite böcker så jag hoppas tiden går fort.. När jag vet att jag ska hem vill jag bara vara hemma på en gång.


Godnatt gullisar ! ♥

Haha, titta där var ju jag... Snodde med mej ett ex eftersom jag inte hunnit få tag på tidningen innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0