Torsdag.

Hej på er !

Jag kom hem för inte allt för länge sen och ska alldeles strax slänga mej in i duschen en snabbis och göra mej i ordning för att sen dra till jobbet. Gårdagskvällen spenderades framför två skräckisar i sängen. Jag somnade tidigt till sista filmlen och vaknade inte upp förens vid 13 idag, så jävla skönt. Drömde såna verkliga drömmar i natt så jag nästan trodde att det var sant när jag vaknade. Drömmarna var så levande och för en sekund trodde jag verkligen på alltihopa. Nu är jag på bättringsvägen oxå och min hosta känns mycket bättre idag. Så om ett par dagar fungerar nog min röst som vanligt och jag slipper hosta som en gammal gubbe.

Ikväll när jag kommer hem om jag orkar ska jag sätta mej och sortera massa papper som fått ligga i över ett år, sätta in dom i pärmar och slänga sådant som jag inte behöver längre. Det är verkligen på tiden om ja ska vara ärlig. Måste få lite ordning och reda nu. Borde tvätta upp en maskin med kläder oxå, favoriterna ligger i tvättkorgen efter Göteborg nu.

Ikväll på jobbet måste jag även ta tag i ett viktigt möte, jag har redan informerat min chef om att jag vill säga upp mej men måste ta det med föräldrarna och barnet oxå. Det känns lite tungt eftersom jag vet att dom så gärna vill ha mej där, men jag kan inte dela mej på tre och jag måste göra det som blir bäst för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0