yeees :)

Tänk... Det har redan hunnit blivit första juni !

Nu är det bestämt, biljetterna är bokade så i mitten av nästa vecka åker jag iväg ett par dagar. Jag kommer träffa underbara vänner och bara njuta av livet där borta. I många år har den här platsen haft en väldigt speciell plats i mitt hjärta och det har den fortfarande, även om det inte är av samma anledningar som då så känner jag mej så fri där. Den här resan kan inte komma mera lägligt än vad den gör och det ska bli så galet skönt att komma iväg några få dagar och vila upp sej ifrån Stockholms stressen.

Idag är det tisdag och jag sitter på Sunan som vanligt. Har några få samtal att ringa och sen ska jag in på ett snabbmöte oxå. Tiden kryper fram som alltid och helst av allt vill jag bara springa ut i mina korta shorts och hoppa runt i gräset under solens värme och skratta. Jag fck väldigt posetiva beskedd idag men det är tre månader fram till dess och vad som helst kan hända, kanske behöver jag det inte ens då. När jag slutar härifrån ska jag iväg på direkten, ska nämligen hjälpa en bekant att städa hans lägenhet ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0