today..

Jag undrade precis vart sjutton den här dagen har tagit vägen. Den har bara svichat förbi som jag vet inte vad och det har inte hänt något speciellt. Suttit på balkongen, varit med Sandra, legat framför daton och promenerat till centrum för att köpa pizza. Det känns som söndag, allt är stendött och folk är bortresta eller är med sina familjer.

Idag har det varit en såndär tok konstig dag, jag har kännt mej alldeles ihålig och tom. Tänkt alldeles för mycket på saker jag inte ska tänka på. Oroar mej för framtiden. Saknar människor jag lämnat bakom min rygg för länge sen. Listan kan göras lång....... Imorgon är det dags för jobb och jag måste upp redan vid sex så det är snart dags för att stänga ner här.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0