22.54

Klockan är lagom mycket, jag halv ligger i sängen lutad mot väggen. Har ont i fötterna, kroppen är trött. Fönstret är öppet och det blåser in på mej. En grym spel lista på spottan rullar på, gitarren som spelar får mitt arm hår att stå, så jävla fint. Känner mej lugn och harmonisk, lite halvdjup. Lyssnar lite extra på texterna. Jag har precis kommit ut från badrummet och fått på mej min stora sovtröja i XL som jag älskar. Nu fattas bara ett naket bröst att lägga ner kinden och somna mot, men jag är så van att inte ha det så ja klarar mej. riktigt bra... Men.. Ibland drömmer jag mej bort, kramar om kudden och längtar efter "mannen".

Tidigare idag på jobbet följde jag med en av brukarna till IKEA. Jag köpte med mej två flisfiltar hem, svarta. Nu hänger dom för fönstrerna och inte en ljusstråle kommer in. Äntligen slipper jag vakna av ljuset på morgonen. Perfekt nu när jag jobbar mycket nätter och kommer hem på morgonen. Tänker stänga av mobilen inatt, släcka lampan och sova. Ända till kl 10 och det känns som värsta lyxen. Haha, tänk... Förr tyckte jag 10 var tidigt, nu är jag hur glad som helst om jag kan sova så länge. Imorgon blir det en bra dag på jobbet, berättar mera när jag vaknat.. Nu är det snart dags att stänga ner allt här. 

love, 

Daniel 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0