Skansen

Vilken fin dag det har varit och jävlar vilken värme det blev. När vinden blåste var det skönt men annars var det nästan för varmt idag, men jag klagar inte. Jag älskar värme och solen. Vi har promenerat runt på skansen ett par timmar. Kollat in alla djuren där, ätit lunch, glass, klappat hästar, tittat när dom repat in för Allsång på skansen och mycket mera. Björnarna och kattungarana var min favorit och dom var så söta, hade gärna plockat med mej en liten kisse hem ifall det hade gått. Idag var det sista gången jag träffade honom så vi sa hej då, känns faktiskt jävligt bra med att ha sagt upp sej för mot slutet var passen väldigt jobbiga.

När jag slutat träffade jag min fina Jessica. Vi både fikade och åt middag på stan. Snacka massa skit och planerade sommarens planer lite när jag är ledig. Vi får se vad som hinns med. Nu är jag hemma och ska nog plumsa i ett bad innan jag slår på tv:n och somnar till.  

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0