Jooobbdag.

Godmorgon !

Jag borde få ett stort diplom som faktiskt tog mej upp i morse och dessutom i tid. Med handen på hjärtat trodde jag att det var en omöjlighet men allt går bara man vill.  MEN.. Att det finns människor som är uppe såhär tidigt varje dag och dessutom njuter av det kommer alltid vara ett olöst mysterium för mej. Nu sitter jag här nyduschad och påklädd och ska alldeles strax gå till tunnelbanan.. Det kommer bli en lååång dag idag! Först ska jag provjobba på ett gruppboende och efter det ringa till ett annat jobb men det tar inte slut där, ikväll jobbar jag på mitt ordinare jobb och det är dags för fotbollsträning igen. Klona mej så jag hinner med allting under dagen... Har tusen saken utöver det här att göra.

Det där med att lägga sej i tid igår gick inget vidare. Eller jo, jag la mej.. Men låg och stirrade upp i taket flera timmar. Tänkte, vred och vände på mej. Blev stressad av klockan som bara blev senare och jag fortfarande var vaken och det gjorde så att jag inte kunde somna ännu mera. Ond cirkel eller vadå? 4 timmars sömn men jag är på bena och ska ta den här dagen med storm. Nu jävlar ska det jobbas, bra daniel! :) Stoppar in hörlurrarna i öronen nu och spelar hög musik så jag vaknar till och inte är en jävla zoombie när jag kommer fram, det här går ju bra !


Hörs ikväll gullisar,


Daniel 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0