Work to day..

Har varit hemma lite över en timme men suttit och pratat med Sandra sen jag kom hem. Det har varit en lång dag även idag men det är bara roligt nu när det händer så himla mycket. Först hade jag ett möte för att skriva ut mej på Sunan och det om något kändes helt jävla underbart, nu ska jag bara dit en gång till på ett snabbt möte med Lotten men det gör mej ingenting alls.

Hängde två timmar med Hannes på stan innan jobbet idag. Vi käkade en sen lunch och sprang in på H&M där jag fick med mej ett orange linne hem. Satt på södra ett tag och snacka massa skit innan det var dags att för mej att dra till jobbet. Det gick fint idag och jag fick träffa flera utav personalen och även dom boendena nu. Timmarna gick fort och helt plötsligt var det bara för mej att gå hem. tjoho...

Ska packa det sista och fixa med lite små saker för att få natten att gå fort så jag sen kan börja göra mej i ordning. Jag måste åka hemifrån redan vid kvart över sju imorgon bitti för att hinna ta bussen dit jag ska så jag börjar väl fixa mej två timmar innan eller nått..

Kommer säkert in och skriver några rader här inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0