work

Hjäälp vilken lång dag det varit. Idag har det hänt tusen saker på jobbet och det har varit massor att göra. Mina fötter gör ont efter allt springande fram och tillbaka och jag är extremt trött ikväll. Fått schema för juli och augusti nu och det var inte lite jobb det kommer bli. Vissa dagar kommer jag inte ens hinna hem utan kommer gå mellan två jobb. Jösses...

Ligger i sängen efter att käkat ett sen middag och ska strax börja packa ihop lite saker. Imorgon när jag slutar åker jag direkt till bästa vän och sover där två nätter innan han drar utomlands. Jag ska skynda på lite nu så jag får lägga mej ner för att sova, kommer inte dröja många minuter ikväll innan jag är hos john blund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0