18.03

Det går segt idag.. Jag var nyss och lämnade tillbaka filmen och det var ingen höjdare så jag sprang snabbt in på konsum och sen skyndade mej hem till sängen igen. Just nu känns det som om att jag går runt och bär på 100 kg extra, har så ont i kroppen och huvudet är inte att leka med. Men det är nog tackvare medecinen. Fast jag måste nog säga att jag inte mår riktigt så förjävligt som jag gjorde i sommras så det är ändå skönt.   

Jag köpte med mej en kladdkaka med mandel i hem som jag tänkte lyxa till det lite med och sen blir det nog att se en film. Om jag inte somnar igen. Såhär mycket tror jag inte att jag sovit på evigheter och ändå känner jag mej lika trött hela tiden. Blää.. Fast det kanske är kroppens sätt

Ligger och kollar runt på massa fina kläder till sommaren, det är så mycket man vill ha. Som jag blir alldeles kär i. Jag verkligen hoppas jättemycket att det blir massvis med timmar så jag kan få komma igång och tjäna massa pengar nu. Få unna mej lite små saker och även kunna spara undan. Få lämna sverige för en weekend och sen komma tillbaka och jobba snuskigt mycket igen. Det är min plan, mitt mål. Först ska jag bara se till att bli frisk....

Nu börjar mina ögon falla ihop igen så vi säger såhär så länge,

tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0