20 år!

Jag är så himla lycklig!

Tack alla fina människor för era sms och fina samtal. Alla er ord har betytt jättemycket för mej och jag är så glad att jag har er i mitt liv.

Morgonen började med att Hannes kom in med frukost på sängen och sjöng en truddelutt. Vi satt i sängen och käkade upp frukosten innan det blev cigg på balkongen och sen städning av lägenheten. Hoppade in i duschen och gjorde mej i ordning lite snabbt innan dagen har tillbringats på stan. Vi har gått runt och myst på stan, skrattat pratat och haft en toppen dag. Fick med mej mitt efterlängtade linne ifrån wekday hem och lite nödvändigt ont som brun utan sol, ansiktstvätt osv. Självklart var jag tvungen att ta en tur förbi bolaget med för att handla hem lite tills ikväll och imorgon.

När Sandra kom hem gjorde hon en tårta och sen har vi firat mej här hemma med sång, skratt och fina människor! Jag har fått superfina presenter och den här dagen har varit helt perfekt, kunde inte önska mej den på något annat sätt. Jag vet inte hur jag ska kunna tacka varken Sandra eller Hannes för att dom fick mej att ha en sådan fin dag fast min inställning innan var att jag inte alls ville fira. Ni är bäst bäst bäst !!!

Nu är jag trött, sitter och dricker lite vin och tänker tillbaka på dagen. Jag känner mej alldeles varm inombords! När alla gått hem la jag två olika ansiktsmasker och smörjde sen in kroppen och ansiktet med brun utan sol så jag kan inviga mitt nya linne imorgon. ;) Strax ska jag krypa ner i sängen och sova, imorgon är det upp tidigt som gäller för att gå på möte.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0