30 mars.

Idag är det tisdag och jag har inget jobb förens på eftermiddagen, skönt. Men innan dess har jag lite saker att ta i i tur med här hemma som måste göras. Idag känns det som om att det kommer bli en jävligt tung dag, jag har absolut ingen lust med någonting och jag har kvar klumpen i magen. Mitt humör kan verkligen gå upp och ner och har inte jag fullspäckat schema  och det händer sak på sak blir jag lätt rastlös och orolig i mej själv. Jag mår som bäst när det händer saker och ting hela tiden och jag till och med får stressa lite. Hälsosamt? Nää! Det är på tiden att skaffa sej ett riktigt jobb och ett gymkort, för att få inte lite rutiner för det kan inte hända roliga saker HELA tiden, varje dag, 7 dagar i veckan. Men just dom två sakerna känns väldigt långt borta för tillfället. Inte för att jag inte vill, för jag vill mer än någonsin - jag älskar att jobba och det ser jag inte som inte något roligt, men den här jävla jobbsituvationen tar snart död på mej.


ha en fin dag,

daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0