Allt är ett stort jävla frågetecken.

Sitter hemma hos Hannes nu en snabbis då han var tvungen att åka hem och byta om. Pratat mera med min chef under dagen och det känns inte alls som att vi hittar någon klarhet i det här och det känns faktiskt rent utav förjävligt och riktigt tugnt. Det är inte ett par skor jag ska sälja eller en bit mat utan det handlar faktiskt om människoliv! Stundvis tvivlar jag mycket på mej själv och ifrågarsätter mitt eget arbete och vad jag klarar av. Även om jag vet att det jag gör är väldigt bra och på tok för mycket så känns det som om att jag inte gör någonting alls och bara står och kollar på. Suck..

Nu när det är så mycket tråkigheter i och med jobbet är det viktigt att göra saker som får mej att må bra. Så därför ska jag åka in till stan och gå runt där en stunnd med Hannes för att sen träffa Sanna senare och fika med henne. Mina vänner är det finaste jag har och därför är jag så tacksam för att jag just har dom här vännerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0