Det är frågan.

Dags för mej att krypa ner i sängen under täcket och komma till drömmarnas land. Jag behöver fler timmars sömn inatt, det blev lite för få igår. Måste fungera fullt ut imorgon. Gått runt och tänkt på mailet hela kvällen, vet fortfarande inte vad jag ska göra. Svara - svara inte? De är det som är frågan. Känns knepigt. Det skulle vara en lögn om jag sa att jag inte brydde mej, att orden inte berörde.  Ska jag skratta eller gråta? Ska jag kämpa eller ge upp? Många olika känslor som kommer upp. Det var så länge sen. Det har hänt så mycket dom här två åren.

Från det ena till det andra. Prövade jeansen idag i butik som jag beställt på internet. Dom satt nästan perfekt. Lite förstora upp till och vill låren. Men det var ett bra pris, fin färg. Jaag funderar på att ta dom till skräddaren och höra efter med dom om man kan sy in dom snyggt. Någon som kan tipsa om någon bra skräddare? Jag är extremt petigt kanske ska tillägas.

Imorgon äre en ny dag med nya tag. Nu stänger jag av här,

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0