Färdig!

Puuh, äntligen är jag klar med all tvätt. 7 timmar har det tagit, men nu har jag jag fått ALLTING upptvättat förutom handdukar och lakan som jag tänkte ta senare i veckan. Men fyfan vad tråkigt det är, det tar sån tid och man blir så upplåst på att hålla sej hemma. Garderoben är full nu, verkligen propp full. Byrån likaså! Jag skäms verkligen över hur mycket kläder jag har och jag tyckte inte alls det var länge sen ja gjorde en utrensning och slängde massavis med kläder. Men vad ska man göra när man älskar det?! hahah

Ikväll saknar jag.. Inte så att jag blir ledsen, mera att jag känner mej lite tom - en liten längtan kanske. Men det är okej, det kan vara skönt att sakna oxå. Få ur sej det liksom. Den där dumma saknaden som egentligen är väldigt smutsig och oäkta. För det var väl vad hela vår relation var, smutsig. Jag har så svårt att ta när folk säger att du säkert älskar mej, men har svårt med känslor och hur du ska gå till väga. Kanske har dom rätt, kanske inte.. Jag försöker inte lägga så stor vikt i det, gjort är gjort.. Och rätt är det sista du gjort. Min 20 års dag börjar närma sej och jag kan inte låta bli att tänka tillbaka på vad du gjorde för mej då jag fyllde 18. Allt var så annorlunda då och jag fick den finaste fest man kan tänka sej. Det om något kändes faktiskt äkta, jag var så glad och du hade lagt ner så mycket tid. Just det minnet kan svida lite.. För att jag blev så glad. Men innan dess och efter då?! Nää, de finns en del saker du gjort bra men tyvärr är dom inte många och dom vinner inte över allt det hårda du varit en del och utsatt mej för.

Nu börjar det bli dags för mej att skutta i säng och komma till drömmarnas värld. Nattinatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0