fina fina väder..

Vaknade tidigt i morse igen och blev lika glad som igår av att jag kunde sova ett tag till. Låg och drog mej ett tag i sängen och sms:ade lite innan jag bestämde mej för att masa mej upp. Satte mej på balkongen och rökte två cigg i solen. Det här vädret gör mej så fruktansvärt glad. Weeii... Ringde upp min chef och tog upp mötet vi inte hann avslua igår, det är mycket strul just nu på jobbet nu och det är inte alltid lätt att veta vad man ska göra efter som det finns lagar som spelar in oxå. (Jag sitter inte i trubbel och det här strulet rör inte mej eller hur jag sköter mitt jobb). 

Skulle egentligen ha jobbat ikväll och imorgon men båda dagarna har blivit inställda så det känns lite tråkigt. Blir så trött för jag förlorar faktiskt timmar jag är i stort behov utav. Men nu är jag ledig och får göra det bästa av tiden. Jag är sugen att sitta inne i stan på en uteservering och prata om livet och andra intressanta saker eller ta en promenad på djurgården kanske. Hmm, de tåls att tänka på. Först måste jag raka mej och sen in i duschen, den här tomte outfiten klär mej inte speciellt bra.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0