Fredag.

3 dagars ledighet är välkomnat!! Det ska bli så skönt. Den här veckan har varit intensiv med många tidiga morgonar, jobb och möten. Så dagens sovmorgon satt mer än bra. Typiskt att jag bara vaknat till hundra gånger.

Ligger nyvaken i sängen och drar mej. Telefon går varm och nu är kvällens planer spikade. Förfest och utgång, det blir nog bra. Snöra på sej partyskorna och skaka rumpa lite, haha! Sjukt taggad iaf. Måste bara hitta något snyggt i garderoben och sätta på mej. Hannes kommer och bor hos mej hela helgen med, myyys.

Gårdagen kom med en hel del posetiva beskedd så nu väntar jag på att en annan chef ska ringa upp mej angående jobb. hoppashoppas, men det ska nog gå bra eftersom jag inte sökt jobbet utan dom har ringt upp mej och vill ha mej. Dagar, kvällar och nätter. pengarpengarpengar! Jag berättar mera när jag själv vet mera efter att dom ringt. Hoppas dom ringer på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0