Hinner jag?

Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida


Just idag är jag stark - Kenta

Om bara några få minuter måste jag ligga nerbäddad i sängen för att klara mitt mål och lägga mej innan klockan halv ett inatt. Pigg eller trött, de spelar ingen roll för jag kommer vara död imorgon bitti.

Efter kvällens jobb som gick kanon åkte jag hem, jag och sandra började med middagen tillsammans. Åt den framför tv:n  till först Håkans bar och sen svenska hollywod fruarna. Ibland undrar jag om det finns människor till allt?! Dom är säkerligen hur snälla människor som helst, men totalt blåsta i HELA huvudet. Jag kan inte låta bli att skratta!

Nu måste jag stänga av datorn så jag inte fastnar här och ser att klockan är halvfyra på morgonen igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0