Knasboll.

Sådär, nu har jag smält gårdagen och jag är fortfarande alldeles varm i hjärtat. Dagen var perfekt rakt igenom och jag är så tacksam för att dom två perosner jag älskar mest av allt gjorde det så fint för mej och fixade. Det blev verkligen speciellt =) Sandra hade gjort det så fint här hemma och bjudit över folk för att fira mej på kvällen, jag är tom på ord. Det betydder så mycket för mej!


Vaknade upp på bra hurmör i morse och tog en snabb dusch. Var ute i sista sekund som vanligt (TRODDE JAG) så jag stressade på med att göra mej i ordning och hade min fina nya turkosa tröja. Det varken regnade eller snöade så skinnjackan fick åka på med. Perfekt... Lite mer stress och sen satt jag på bussen och kollade klockan! Fan... Jag hade ställt väckarklockan en timme fel, fast till min födel så jag var tidigt ute. Kom till sunan och sökte tre stycken jobb och fick mötet fram flyttat så jag inte behövde sitta där och vänta.

Var ut till Orminge en sväng för att hämta posten. Kändes konstigt att vara där så det var skönt när jag satte mej på bussen hem igen! Tog en vända förbi bolaget och väl hemma käkade jag lite lunch och somnade på soffan. Eftersom jag ska ha mitt nya linne idag ville jag smörja in mej med brun utan sol och gjorde det två gånger igår kväll och det blev perfekt som vanligt på kroppen och ansiktet. Men mina händer blev förjävliga! Jag hade glömt att smörja in ovansidan och sen var dom fläckiga som fan och inte alls i samma färg som resten av kroppen. PAANIK ! Pratade med en vän som googlade att man skulle scruba med citron för att få bort skiten. Sagt och gjort - jag sprang ner till konsum och köpte med mej en citron hem och har stått och scrubat händerna nästan blodiga. Nästan all färg är borta nu och det ser okej ut... Lite ljusare än resten av kroppen men de skiter jag i, speciellt om man jämför med hur det såg ut innan. Kvällen är räddad och nu kör vi all in ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0