Många saker som ordnat sej under dagen.

Känns som om att det här dygnet har haft väldigt många timmar idag, men det är väl så när man är uppe tidigt. Hade ett väldigt posetivt möte idag där jag träffade min nya jobbcoach som jag ska få lite hjälp utav i framtiden. Det blev en väldigt bra start och jag fick hjälp med att både fixa till mitt CV så det är bäst nu, lite kontakter och andra bra saker. Dom två timmarna jag hade med honom idag är nog den största hjälp jag fått på flera flera månader så nu känner jag mej på banan igen.

Väl hemma har jag suttit i telefon med många olika person för att försöka ordna upp saker. För bara några minuter fick jag klart allting och pengarna kommer in som dom ska. Hatar att behöva kriga för min sak och prata med personer som inte gör annat än och är otrevliga, men ibland måste man hålla sin värsta fiende närmare än sin vän.

Jag ska byta om lite snabbt strax och sen skutta iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0