Nu säger vi godnatt!

Ligger i sängen och lyssnar till Hannes djupa andetag, lyssnar på mina snabba fingrar som smattrar över tangentbordet. Tänker. Skriver lite på msn. Det känns så galet befriande att vara uppe så är mitt i natten och få göra det jag vill samtidigt som Hannes ligger här brevid mej och sover så sött. Det låter så skönt, jag känner mej så trygg av att höra hans in och ut andningar...

Ikväll har vi pratat så mycket i flera flera timmar att jag är alldeles trött nu. Det var så fruktansvärt skönt att få ösa ur mej allting jag bär omkring på och få någon slags respons eller feedback på det man säger och känner. Vi har pratat om allt mellan himmel & jord, som killar, människor, jobb, minnen, framtiden, kärlek, vänner, sommaren, känslor och mycket mera.. Tack gubben för att du alltid orkar med mitt tjat och ältande om vissa saker! 

Mina ögon har gett upp för länge sen och nu är det verkligen på tiden att jag lägger ifrån mej datorn för att sova.

God  natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0