promenad

Efter att jag lämnat av Hannes vid skönhetsbaren där han skulle på sin ansiktsbehandling och bli lite ompysslad bestämde jag mej för att bara skita i alla måsten och istället gå ut och gå. Jag satte på hög musik och bara gick och gick och gick. Utan några direkta mål. Solen värmde så länge man gick i den men så fort jag gick längst vattnet eller i skuggan blev det lite småkyligt. Men det var så befriande, helt plötsligt känner jag bara hur mina kindor blir blöta och tårarna bara rinner ner för dom men jag orkade inte bry mej idag så jag fortsatte bara gå. Det var så skönt. Och det blev en lång promenad på nästa två timmar. Fikade med Sanna och hennes vän sen och nu har jag precis kommit hem. Vi säger hej för ikväll så hörs vi en annan dag.


puss,

daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0