Sjukstuga..

Både jag och Sandra ligger hemma och är sjuka nu. Hon med sin förkylning och jag med mitt jävla skit. Skönt att ha sällskap av varandra ändå! Jag tog mej in till apoteket och hämtade ut min medicin idag och har börjat äta den nu i alla fall. Som vanligt mår jag åt helvete när jag stoppar i mej vissa penciliner eller antibiotika. Jag ska äta den i 10 dagar men förhoppningsvis ger det med sej och jag mår bättre om några dagar. Så idag har jag inte gjort mycket annat än sovit... Försökte hålla mej vaken under melodifestivalen men de gick inge vidare så jag såg bara slutet... Anna är grym och jag älskar hennes låt, men hon kanske inte är den bästa för att representerar sverige ?!?! Vad vet jag...

Jag har länge velat sätt Allt för min syster och nu har den äntligen kommit ut på dvd.. Så ikväll hyrde jag den och wow vilken film. Den var så fin och väldigt väldigt gripande för många gånger fick jag kämpa emot för att inte sitta och böla mej igenom filmen. Har du inte sett den kan jag varmt rekomendera den och det är nästan ett måste att se filmen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0