tröttis.

faaan!! Jag losade så jävla hårt idag, Var till heron city med jobbet idag och bowlade. Först tänkte jag köra lite snällt och inte ta allting på allvar men när jag märkte hur duktig killen var körde jag på.. Men jävlar vad spö jag åkte på, han fick stirke efter strik och samlade på sej hur mycket poäng som helst! jaja...

Jag kom hem för en liten stund sen och la precis på i telefon. Tänkte ta det lite lugnt här ikväll för jag är hur trött som helst. Slappa framför någon film eller ta fram boken. Imorgon blir det en lång sovmorgon och sen söka jobb fram tills jag börjar jobbet!

tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Henke Silver

Grattis danielooo. hoppas allt är bra med dig. =)

2010-03-25 @ 20:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0