tröttsamt.

Jag blir hemma hela helgen, jag mår inte alls bra och kan inte göra annat än att vila just nu. Imorgon måste jag ta mej till apoteket en snabbis och hämta ut min medicin. Troligtvis har jag blivit sjuk igen och åkt på samma skit jag hade när jag låg inne på sjukhus i sommras. fanfanfan... Alla varningssignaler tyder på det och jag börjar må skit i hela min kropp. Det här kommer så himla olägligt, oavsett hur jag mår på måndag måste jag gå på den andra utbildningsdagen för jag kan inte missa det.

Är jag seg att svara på sms eller samtal är det för att jag just nu inte orkar. Jag ringer upp så fort jag fått lite mera ork, men just nu är jag så orklös att jag ska försöka vila och sova så mycket det bara går.



love,

Daniel

 



Slänger upp en bild på mej och mitt hjärta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0