tyst

Tysthet kan vara helt underbart vissa dagar, och andra dagar kan jag hata tystheten så mycket att det kryper i kroppen på mej jag jag får panik.. Jag lever tillsammans med min mobil, dator och musiken 24 timmar om dygnet känns det som. Är jag med någon av mina underbara vänner nås jag ändå alltid på mobilen. Är jag på stan sitter alltid ena hörluren med musik i örat och är jag hemma  är jag alltid uppkopplad på nätet och så spelas alltid en grym spellista på spotify med hög musik. Idag är det tyst, mobilen är på ljudlös och jag slappar bara. Jag käkade frukost för en halvtimme sen och går fortfarande runt i min sovtröja med stora mjukisar. Ska passa på att lägga mej i badet, lägga en ansiktsmask och raka bort tomtefar i ansiktet i eftermiddag. Hannes är påväg hit om ett tag, vi ska hänga ett tag ihop och ikväll lagar jag och Sandra middag tillsammans, mysigt!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Okej, min mamma har jobbat inom det också. Hon tyckte det var ganska trevligt faktiskt :)

Okej, ah trivs man där så då tkr jag absolut man ska det.

Vad händer annars i ditt liv? :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0