Inge roligt alls..

Det mest avancerade jag kommer göra idag är att ta en dusch och lämna tillbaka filmen jag hyrde igår. Annars händer det inte så mycket hära. Jag sover mycket, kollar lite på tv. sover lite till, pratar i telefon och pillar på datorn. Börjar bli riktigt tråkigt det här. Men det är bara att gilla läget, knapra medecin och vila så jag blir frisk så fort som möjligt. Veckan som kommer lär nog inte bli allt för rolig om jag inte blir bättre snart, har utbildningen på måndag, sen jobb resten av veckan och ett möte på fredag. Det är bara att bita ihop och göra det bästa. Det viktigaste är ändå måndag för sen har jag bara en utbildnings dag kvar veckan därpå och efter det får jag börja jobba.

Ska äta lite glass nu och sen sova ett tag till innan jag måste springa ner med filmen,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0