Jaa jag lever!

Det har varit tyst här i bloggen många dagar nu, men jag har helt enkelt inte velat dela med mej om mina tankar och känslor till er. En del har gjort ont, en del har fått mej att skratta, en del har fått mej förtvivlad och en del har fått mej alldeles glad. Jaa som ni hör har det varit fullproppat i mitt lilla huvud och en salig jävla blandning.

Helgen har varit bra och i fredags blev det alldeles för mycket vin, drinkar och shots. Dansade till stängning och hade härligt sällskap hela kvällen. Lördagen spenderades hemma hos en vän där vi lagade middag och käkade ihop och söndagen blev väldigt slapp. Låg och läste mångamånga timmar och njöt utav friheten. Natten var mysig, jag låg och lyssnade på winnerbäck in på morgontimmarna och funderade över livet.

Idag har jag tagit ett stort steg i mitt liv. Något jag fasat för länge och bara skjutit upp för att jag inte orkat. Nästa vecka kör vi igen, kanske går timmen inte lika fort då. Det var faktiskt skönt att prata.

Ikväll är det sista tabletten på medecinen jag ska ta och jag är så gott som frisk! Det känns så jävla underbart att sista dagarna har gått bra och att jag är på bena igen. Nu försvinner säkerligen tröttheten efter pillerhelvetena oxå.

Jag ska upp tidigt imorgon, redan halv åtta så jag har lovat mej själv att komma i säng innan klockan halv ett ikväll. Min sömn har varit helt rubbad sista tiden, som vanligt kanske jag ska tilläga så vi får se hur det går. Det kanske bor en liten katt inuti mej iallafall för jag älskar nätterna så mycket.

Anledningen till att jag inte har ringt upp folk om jag missat samtalen eller svarat på sms är för att jag inte haft pengar på mobilen. Ni får testa att ringa upp igen eller så ringer jag upp så fort den är påladdad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0