Smäll mej på fingrarna...

Jag vettesjutton vad som har flugit i mej alltså! Efter att jag sagt godnatt till Sandra igår kväll fick jag för mej att jag absolut var tvungen att gå ut och dansa igen. Hörde av mej till lite folk som var på båten, hällde i mej en halvliter vin jag hade hemma och bytta snabbt om och sen kom Damien och plockade upp mej i en taxi så drog vi till patricia... VAFAN LIKSOM ?!?!? Jag har seriöst aldrig varit så sliten i hela mitt liv på en utgång och jag är så tacksam för att ingen kamera följde med. Efter några shots och lite drinkar var jag på topp och dansade mej igenom hela natten. Det blev en grym kväll men soft folk och jag hade hur kul som helst. När bögbåten som faktiskt sitter fast började gunga insåg jag snabbt att det var dags att sluta när jag hade som roligast så vi drog till donken och käkade och efter det släppte Damien av mej i taxin här hemma.. Jösses.. 

Jag ville seriöst döö i morse när väcklarklockan ringde kvart över nio... Men det var bara att gilla lägga och pallra sej upp och sätta på sej mjukisbyxorna och min nya hood som låg nere på golvet. Tog en cigg med Sandra och drack massa saft och sen var det bara att knalla iväg till tunnelbanan och försöka se glad ut. Var iväg till psykologen och blev hjärntvättad en timme, idag var det jobbigt att rota bland allt skit och prata om det. Timmen gick väldigt långsamt och jag ville bara därifrån idag. Ibland har man dagar då man bara vill hålla allting inomsej.

I eftermiddag är det jobb som gäller men innan dess måste jag fylla diskmaskinen, plocka upp alla kläder från golvet på rummet, söka lite jobb, orka boka en tvättid, kolla mailen, äta och ta ett bad.. Haha, jo tjena... En sak i taget nu. Jag behöver inte nämna att jag är en aning trött idag, va? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0