=)

Onsdagar är en bra dag. Jag tycker om dom. Kanske en av dom bästa vardagarna, halva veckan har gått - Halva kvar till helgen. Igår var jag hos min lilla favorit pojke och jobba! Jag blir lika varm i hjärtat varje gång jag kommer dit. Han är helt underbar! Igår var vi utomhus och lekte, åkte pulka, busade i snön, gick en långpromenad runt isen och hade det jättebra. Lagade lunch tills oss alla och på eftermiddagen var vi hemma, lekte lite, han sydde på symaskinen och tittade på film. Timmarna går bara så fort, ibland lite väl fort. Hade inget jobb på kvällen vilken kändes jätteskönt så jag åkte hem...

Pratade med min chef på hemvägen och vi ska ha ett möte nästa vecka så kanske jag kommer få ännu mera jobb timmar, eller jaa. Det är ganska säkert - jag ska bara träffa den nya familjen och se hur vi går ihop men det ska inte vara några problem. Så snart kanske jag är fri från någonting jag länge längtat efter att slippa.. Men jag vill ändå hålla ena foten inne för att se vad det kan hjälpa mej i framtiden kanske. 

Igår hamnade jag på ett tåg till Göteborg och hoppade av i Örebro och tillbringade kvällen och natten där. Nu har precis kommit hem och måste stressa lite innan jag ska iväg på ett möte och sen jobba ikväll.

Bilder ifrån igår..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0