Taggad på livet.

Jag är sentimental idag och sitter och diggar till musik. Lite djup. Tänker tillbaka och ser ljust på framtiden. Ler för mej själv. Njuter av ledigheten. Känner mej utvillad. På nått sätt känns allting jävligt bra idag. Humöret är på topp, det är äkta. Mina mörkaste och ondaste hemligheter är långt nerstoppade där ingen kom åt dom idag. Snart är bästa vän påväg hit oxå. Ska få rå om honom lite extra hela helgen och de ska bli så mysigt. Jag saknar honom! Han får agera pojkvän när alla andra bara beter sej som svin, men vi hoppar sexet.. Öppetförhållande kanske, haha. Bästa lösningen!

Kanske borde jag hoppa in i duschen, men jag fastnar här så lätt. Kvällen är ung. Måste till en brevlåda oxå innan 1800 och lägga på ett brev.  Alltid dessa måsten, men nu gör det mej ingenting. En promenad till solen är inte fel.
Nu måste jag bestämma mej för vilka kläder som passar bäst ikväll, vi hörs innan vi sticker iväg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0