SOOOOOOOOOOOL

Helgen har varit upp & ner, lite små crazy och helt jävla känsloladdad. Men ibland kommer sådana helger och det är bara att ta sej igenom dom. Och allting blev ju bra tillslut.  

Vaknade upp till strålande sol så jag och Hannes satte oss på balkongen, drack kaffe, skvallrade och rökte. Vi satt där över två timmar och myste i solen och bara babla på om allt mellan himmel och jord. Planerade vår resa till Berlin lite och andra roligheter som vi vill hitta på i sommar. Resten av dagen har varit superlugn, ringt några jobbsamtal, diskat och fixat lite här hemma, druckit mera kaffe, pratat i telefon och bara varit. Precis det jag orkade med och behövde. 

Någon söndagsångest har jag inte heller utan jag hoppas bara att den här veckan går fort och det snart är torsdag.. Imorgon har jag först ett jobbmöte angånde mera jobb och sen iväg för att jobba på kvällen... Sen lär nog veckan gå väldigt långsamt tills det är torsdag och jag har ett möte med min nya chef. Just det här mötet ser jag väldigt mycket framemot och det ska bli väldigt roligt & spännande att se vad som bestäms där. Men det ser väldigt ljust ut för min del. Har lite små saker att fixa under veckans gång som jag inte får glömma bort heller, lite papper att fylla i, ringa banken osv. 

Ibland känner man sej bara sådär extra lycklig och posetiv, och det gör jag just nu.
Allt börjar sakta mej säkert att ordna upp sej. Wow... En sån grym känsla!! Nu ska jag jobba stenhårt, tjäna massa pengar, spara pengar och få allting att bli bra. Ingen eller inget ska få förstöra det här nu.. punkt.      


Sovtröja, kaffe & sol.. bästbästmänniska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0