Bowling.

Det finns ingenting kvar utav oss två längre,
förutom suddiga minnen som bleknar allt eftersom.



Vaknade till hundra gånger under morgonen men blev lika glad varje gång jag tog en titt på klockan och såg hur länge till jag fick sova. Gosade in mej i täcket och somnade om som en tok varje gång. Tillslut masade jag mej upp från sängen och satte mej på balkongen i solen och pratade i telefon alldeles för länge. En skön start på dagen. Klockan tickade på och jag fick stressa på som vanligt. En tio minuters dusch. Leta fram kläder. Kleta ner håret. Bortsta tänderna och dra! Helt glad över att solen sken och att jag äntligen fick plocka fram skinnjackan och använda. Nu kom jag på att jag måste hämta min stickade underbara halsduk jag glömt i masmo, påminelse till mej själv! hursom.. Blev ett långt intensivt möte där viktiga saker togs upp tillsammans med min chef. Fick jättemycket posetivt beröm för mitt jobb jag gjort så det kändes jävlit skönt med den feedbacken. Blev yttligare ett till möte direkt efter med en ny familj där ett samarbeta med mej ska bli av, dock får vi se med tiden hur allt utspelar sej. Det sistnämnda drog ut väldigt på tiden så tillslut fick jag tacka för mej och stressa iväg till bussen för att inte komma försent till jobbet.

Idag ville min lilla kille spela bowling så vi åkte till Heron city där jag hade bokat en bana åt oss. Det var sinnessjukt länge sen jag spelade men gud vad roligt det var. Pinsamt nog lär jag nog ha lite träningsvärk i morgon, ha ha. Jag gick in stenhårt för det där och vann 3 av 4 matcher men det var sjukt lika hela tiden. Bowling är någonting man lätt glömmer bort att göra men det är så löjligt roligt och speciellt om man drar ihop ett gäng och åker dit en fredag eller lördagskväll. Ikväll blev det iallafall 1 timmas bowling, lite häng i "centrum" där och ett snabbt Mcdonalds besök för sen var klockan så pass så att han skulle åka hem och jag slutade jobba. Det var dock inte lika roligt att stå och vänta på bussen utomhus i kylan med min skinnjacka på kvällen, det är nog tyvärr lite för tidigt att ta fram den ändå. Attans.. Jag som bara älskar den och det är så mycket vårkänslor när man får plocka fram den ur garderoben.

Kvällen spenderades på annat håll än hemmaplan så jag var inte hemma förens lite efter 00 och skulle först bara ta en nattcigg med Sandra och prata lite kort innan hon skulle lägga sej. Fast vi fastnade i massa prat, matlagning och annat så klockan blev heltplötsligt efter två och vi båda skuttade i säng direkt. Nu ligger jag här, förbannat jävla trött och gnager sönder mit huvud på massa tankar. Ska knäppa på en meningslöst avsnitt av Glamourama och skratta åt hur dumma och patetiska dom är innan det är dags att sova.


Nattinatt.


Love,

daniel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0