Välkommen våren!

Vilken underbar dag att vakna upp till. Solen skinner och värmer till och med lite smått. Tog min morgon cigg ute på balkongen i solen och tittade ut över landskapet, så vackert. Satt och filosoferade lite och kände hur allting brjar ordna upp sej. Jobbtimmarna börjar lösa sej och jag ska ta en titt över pluggandet. Det här kommer nog blir bra. Nu väntar jag bara tills på måndag för att få mera beskedd, den här gången känns väntan helt okej. För nu är det dom som är ute efter mej. Jag blir så lycklig, hoppas till hundra att våren får stanna kvar och att det kalla försvinner nu. Allting blir så mycket bättre då och jag blir så mycket gladare..

Vi sattsar hårt i kväll och kör en skitbra helg, okej ?
tummen upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0