Well, ikväll menar jag de. Jag stannar hemma!

Hemma från jobbet nu! Riktigt skönt kan jag lova. Det började med lite strul då tanken först var att vi skulle åka till Heron city och gå på bio för att se Alice i underlandet idag. Jag möter upp min lilla kille som jag har hand om hemma hos honom och så stressar vi iväg till busshållsplatsen. Efter tio minuter börjar jag undra vart bussen håller hus och kollar om jag sett fel på tiden, men icke då.. Tjugo minuter går och jag börjar känna mej ännu mera stressad eftersom han ville äta innan filmen började! Vi var inte ensama vid busshållsplatsen heller så att vi missat bussen var det inte på tal om. En halvtimme senare har bussen fortfarande inte dykt upp och bussen efter det ska komma. Problemet är då bara att vi inte hinner äta innan bio:n ifall vi skulle tagit den och efteråt hade blivit försent då han ska upp till skolan imorgon.

Istället promenerade vi bort till pizzerian som ligger i närheten där han bor och käkade middag där och tittade sen på film hemma hos honom. Spider man 2 fick det bli.. Det var ett helvete att hålla sej vaken under filmen då det ända jag ville göra var att lägga mej ner och sova i hundra år.

Hemresan kändes som hundra år! Försökte prata i telefon ett tag för att tiden skulle gå fortare men jag är så trött så jag inte ens orkar det. Nu ligger jag nerbäddad i sängen fullt påklädd med datorn på magen och ska så småningom orka klä av mej och sova. Har en hel del att göra under morgondagen så jag kan inte sova bort dagen imorgon. Är ganska så skönt att vara för mej själv ikväll då det varit fullt upp hela helgen och man har varit översocial med allt och alla.... Känner mej dock väldigt konstig i huvudet med en klump i magen, så fort en toppenhelg är över känner man sej alltid lite tom. Eller det kanske bara är jag..

godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Stefan

låter super skönt :) vad jobbar du med?

kram/Stefan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0