16 maj 2010

Det blev ingen utgång igår utan brudarna gick ut själva och jag hoppade in i en taxi till en vän som mådde dåligt istället och som behövde mej mera än vad jag behövde en utgång. Vi satt och pratade om det som hade hänt, livet och allt som tillhör det till lite över fem i morse och tacka fan för kaffe för annars vet jag inte hur jag hade orkat. Så idag är jag en aning trött vill jag lova. Nu har vi kommit hem till henne precis och jag har lagt mej i sängen för att vila ett litet tag. Tänkte ta en dusch om en stund. Jag stannar kvar här tills imorgon så vi bara  kan vara och fortsätta prata, jag vill finnas här så gott jag kan nu. Laga någon god middag tillsammans och "mysa"..

Tittar jag inte in här igen innan jag går och lägger mej så hörs vi imorgon. Nu prioriterar jag viktigare saker än att ligga vid datorn. För er som har mitt telefonnummer finns jag dära. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0